czwartek, 21 sierpnia 2014

Ja od początku do końca!

Hey ;33

Teraz przedstawię siebie od początku do końca gry.

Ja, jak się zarejestrowałam:
 
Tak, byłam paskudna... Ale miło tak to sobie powspominać...

Tu już trochę lepiej, kupiłam I V.I.P'a:
 
Nie zmieniałam jeszcze oczu, ponieważ upierałam się, że te są ładniejsze, od tych ,,motylowych" xD

Tutaj dokupiłam jakieś rzeczy:
 
Tu miałam wszystko początkowe, z Design Studio, ciemne włosy, które nie pasowały mi do skóry, jakąś koronę nie w temacie i kolczyki... Kiedyś taka się sobie podobałam D;

Tu już tyci tyci lepiej:
 
Zmieniłam oczy i dokupiłam trochę ładniejsze ciuchy. Byłam taka, jak co najmniej 8 level w tych czasach MSP!

Kupiłam swoje koffane włosie xD :
 
I nadal uwielbiam te włosy! Są boskie!

Kupiłam piegi:
 
Te włosy są dla mnie teraz ,,babcine". Żałuję, że je kiedykolwiek kupiłam -.-

Tutaj na święta:


Kupiłam do piegów tym razem jeszcze usta dla V.I.P'ów. Ubrałam się świątecznie, bo była Gwiazdka.

Ja teraz ;D :
 
Tu już wyglądam perfekcyjnie c; Zmieniłam oczęta, usta i dosłownie wszystko!

Mam nadzieję, że ,,seans" się podobał xD

~Marta ♥
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz