niedziela, 17 sierpnia 2014

The Producer

Hey ;33

Przepraszam, że tak późno piszę posta, ale nie miałam pomysłu xD

Napiszę dzisiaj o The Producerze na MSP. Nie wiem o nim za dużo, ale myślę, że to jest jakiś producent. Może coś tam produkuje z rzeczy do pokoju? Może... Nie wiem xD

O osobach takich jak:
-support;
-supporter

nie będę pisała, ponieważ nie wiem, o nich za dużo i nie da się ich wyszukać.

Dobra, do rzeczy xD

Oto The Producer:
 
Chyba prawdziwy, ale nie jestem pewna... Pisze: ,,Filmy do MSP TV dodawają pracownicy gry raz na jakiś czas. Proszę być cierpliwym!". Nie wiem osobiście, co to jest ,,MSP TV", ale raczej nie YouTube na MSP, nie Filmy moderatorów, tylko co? Nic nie wiem o MSP TV. Może było w starym MSP? Ale jestem pewna, że wtedy nie grałam.

Bez przeciągania już. Oto jego profil:
 
Sorka za te twarze, ale klikałam na siebie xD

Ok, to The Producer jest od listopada 2011 r. i ma na profilu 10.258 wyświetleń.

Księga Gości:
 
Z jego Księgi wynika, że on jest prawdziwy, ale pewna nie jestem... Może nie ma znaczka tak samo jak Claus?

To na tyle ;33
 

EDIT: Dziękuję Dianie Morgans za info o MSP TV c; To taka zakładka w YouTube tym na MSP, gdzie dodawane są filmiki przez modów c; Jeszcze raz dziękuję za info c;

3 komentarze: