czwartek, 7 sierpnia 2014

Klinika Piękna

Teraz napiszę o Klinice Piękna.

Zalety Kliniki Piękna:
-można dobierać makijaż do jakich oczu się chce, a nie razem;

Wady Kliniki Piękna:
-została zmieniona;
-oczy zmieniają położenie gałki ocznej i często mrugają.

1 ♥ Oczy.
 
1 oczy: są trochę kosmiczne, ale można zawsze je przerobić c; ; 2 oczy: oczy Chińskie są bardziej dla fanek kultury Chińskiej, mi się niezbyt podobają; 3 oczy: są do filmu o kotach lub na czas karnawału; 4 oczy: bardzo ładne, idealne dla osób, które nie mają VIPa; 5 oczy: też są dobre dla osób, które nie mają VIPa; 6 oczy: przypominają te najładniejsze co są przy rejestracji, dlatego watro je mieć, jeśli Ci pasują; 7 oczy: bardzo ładne, ale rzęsy mi się nie podobają; 8 oczy: moje  ulubione oczka c; Uwielbiam je, są wprost śliczne, sama je mam ;33 9 oczy: są trochę dziwne, takie nienaturalne, chyba, że chcesz być taka zdziwiona cały czas (?); 10 oczy: Podobne do ósmych oczu, lecz brwi są inne, których właśnie nie lubię. Nie VIPy mogą upodobnić się w nich do VIPa.

2 ♥ Makijaż.


0 bez-makijaż xD : bardzo fajnie wyglądają oczy bez makijażu; 1 makijaż: za bardzo motylkowy, wygląda to, jakbyś miała naleśniki na oczach xD ; 2 makijaż: wg. mnie najładniejszy makijaż na MSP (co nie znaczy, że innym się podoba), sama jestem jego właścicielką ;33 ; 3 makijaż: najładniejszy dla VIPów, lubię go na drugim miejscu; 4 makijaż: ładny; 5 makijaż: dla nie VIPów bardzo dobry; 6 makijaż: te plamki można zamazać kremowym, więc zaliczajmy go do ładnych; 7 makijaż: ok, tylko musisz ładnie dobrać kolory na nim; 8 makijaż: ładny, ale niezbyt dokończony jest...; 9 makijaż: fajny, można te białe zamazać kremowym lub zostawić ;3 ; 10 makijaż: podoba mi się aczkolwiek jest taki kwiecisty/motylkowy; 11 makijaż: jak masz na twarzy konkretny kolor (xD) pasuje idealnie c;

3 ♥ Nos.
 
1 nos: mój ulubiony nosek, sama go posiadam; 2 nos: zbyt koci, nawet do filmu o kotach moim zdaniem się nie nadaje; 3 nos: jak masz odpowiednie usta, z pewnością będzie pasować c; ; 4 nos: mój ulubiony dla nie VIP, posiadałam go, gdy się rejestrowałam i nie miałam VIPa; 5 nos: zbyt szpiczasty, musi pasować do ust i oczu.

4 ♥ Usta.
 
1 usta: moje ulubione usta, ulubione, naj naj naj usta wg. mnie, sama je kupiłam; 2 usta: do stroju Draculaury możesz je zakupić c; ; 3 usta: miałam je kiedyś, jak kupiłam trzeciego VIPa, ale przerzuciłam się z nich na te pierwsze; 4 usta: miałam je na kilka sekund xD Nie pasowały mi, ale Wam mogą pasować c; ; 5 usta: jak dla mnie okrophne, chociaż niektórym się podobają. Czy trzeba być zawsze uśmiechniętym, jak się nie ma humoru? ; 6 usta: najlepsze do rejestracji, lecz niektóre VIPy je mają c; ; 7 usta: bardzo je lubię, mimo, że niektórzy uważają, że są wąskie. Bardzo ładne c;

5 ♥ Skóra.
O skórach to nie napiszę, bo się zanudzicie ;D Dużo ich jest, więc by się zeszło c;

To na tyle, bay ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz