sobota, 16 sierpnia 2014

Wywiad z EmoUsta

Dobry Wieczór c;

Teraz opublikuję wywiad z EmoUsta c;

Ja: Hej c; Mogę z Tobą przeprowadzić wywiad na bloga?
EmoUsta: Ze mną?? Jasne.
Ja: Tak, z Tobą c; Ok, to pierwsze pytanie: od kiedy grasz na MSP?
EmoUsta: Tak ok. 8 miesięcy temu dostałam konto od koleżanki :)
Ja: Ok, a co najbardziej lubisz w MSP?
EmoUsta: Najbardziej lubię pomagać innym w levelu i poznawać nowych ludzi :)
Ja: A według Ciebie sprawiedliwe jest wbijanie levela za pomocą seków?
EmoUsta: Moim zdaniem nie. 10 sek moim zdaniem są bez sensu, bo każdy stara się zrobić jak najlepszy film i wystarczy, że ktoś popularniejszy ,,film" i będzie miał dużo wyswietleń. Mam 10 sek, ale to tylko przez koleżanki, które mówiły, że będzie więcej wyświetleń, a mam jednak więcej na filmach, a nie chce mi się usuwać ;p Oczywiście w BOOSTER seki są potrzebne, żeby więcej ludzi pomagało, bo niektórym nie chce się oglądać filmów.
Ja: Ja też tak uważam, ale robię je dla zabicia czasu ;p A skąd pomysł na Twój nick?
EmoUsta: Niestety nie miałam wyboru nicku. Dostałam konto od koleżanki z reala, jak miało 3 level, zaczęłam grać na nim. Nie wiem, czemu zamiast założyć swoje ale teraz jest zupełnie moje, bo udało mi się na nim zdobyć dużo leveli.
Ja: Jeśli nie wiesz, skąd kol. zaczerpnęła pomysł, to spk. ;) Myślałam, że wiesz ;) A wbijanie levela jest dla Ciebie trudne czy raczej banalne?
EmoUsta: Nie wiem, bo ona dostała konto od innej koleżanki :D Wiem, skomplikowane. A co do pytania, to tak, trudne, ale zależy dla kogo. Dla mnie jest tak po połowie, ponieważ mam dużo znajomych, którzy zrobią wszystko, żebym zarobiła level, ale dla osób, którym nikt nie pomaga jest bardzo trudne. Ja nie wyobrażam sobie wbić levela bez pomocy znajomych. Moja koleżanka musi radzić z 80 tysiącami Fame i nie wiem, jak ona sobie poradzi, jej nick to Kastorama.
(a poza wywiadem, proszę o pomoc dla Kastoramy)
Ja: Ok. I życzę, żebyś wbijała levele bardzo szybko. A na koniec kogo chcesz pozdrowić?
EmoUsta: Kastoramę, Ciebie oczywiście i #dziewczynę.
Ja: Dziękuję za pozdrowienia c; c; c; Ok, dziękuję za udzielenie wywiadu c; Mój blog: roz-wedlug-martynykrolewskiej10.blogspot.com.
EmoUsta:  Ok, dziękuję (buźka z dziewczynką z warkoczykami xD: 
)

Chciałam też przeprosić EmoUsta za błąd, ale wiesz, pogubiłam się. Przepraszam bardzo. Już jest poprawiony c;

EDIT: Eh, nie mogę zapisać i przy pytaniu o sekach wypowiedź EmoUsta:
Moim zdaniem. Nie. 10 sek moim zdaniem są bez sensu, bo każdy stara się zrobić jak najlepszy film a wystarczy, że ktoś popularniejszy zrobi ,,film" i będzie miał dużo wyświetleń. Mam 10 sek, ale to tylko przez koleżanki, które mówiły, że będzie dużo wyświetleń, ale mam jednak więcej wyświetleń na filmach, a nie chce mi się usuwać ;p
Oczywiście w BOOSTER seki są potrzebne, żeby więcej ludzi pomagało, bo niektórym nie chce się oglądać filmów. 




Tak wygląda EmoUsta:

 

1 komentarz:

  1. Pierwszy raz udzieliłam wywiadu :* Dziękuję i również apeluję o pomoc dla Kastoramy!
    / EmoUsta

    OdpowiedzUsuń