środa, 6 sierpnia 2014

Najlepsze w Klinice Piękna rzeczy wg. mnie ;33

Pokażę teraz, jakie oczy, nos, usta itp. są wg. mnie najlepsze w Klinice Piękna. UWAGA! Wg. mnie, nie musisz z tego poradnika korzystać c;

1 ♥ Oczka c;
 
 Przekreśliłam oczy: chińskie, kocie i te z tymi dziwnymi brwiami. Dlaczego? Bo wg. mnie chińskie oczy pasują tylko do niektórych, ale osobiście nie polecam ich brać, oczy kocie są najlepsze tylko do filmu o kotach, bal przebierańców na MSP, czy coś, oczy z tymi brwiami są takie, jakby, brakuje mi słowa... Jakbyś cały czas była zdziwiona O.O Pozostałe są fajne c;

2 ♥ Makijaż c;

   
Wg. mnie, te oczy, co przekreśliłam, czyli te motylkowe są moim zdaniem ,,nie do codziennego użytku", czyli można zrobić z nimi film o wróżkach, motylowróżkach (xD). Te dla VIP za 100 SC są fajne, można przemalować te plamki na kremowo c;

3 ♥ Nos c;
Nos to raczej własna decyzja, ale przekreślę te, których bym nie wybrała:
 
Jak dla mnie ten nos koci jest tylko do filmów. Nos szpiczasty pasuje tylko do niektórych. Polecam nosy nieprzekreślone.

4 ♥ Usta c;
 
Usta przekreślone: wampirzaste (xD) i uśmiechnięte od ucha do ucha. Uważam, że te wampirze są na Halloween albo do filmu o wampirach, a uśmiechnięte, jak chcesz zaprezentować ,,swoje białe zęby", lecz ich nie polecam, od tego jest uśmiechnięta buźka w CTR.
Najlepsze są dla mnie te nieprzekreślone. Moje naj naj ustka to są te pierwsze ;3 Są takie jak wisienki (xD) ;33

5 ♥ Skóra c;
Skórę możesz wybrać, jaką tam sobie weźmiesz, ja polecam jasne skóry c;

  Pewnie pomyślicie, że sama jestem różowa, a udzielam rad. Udzielam rad po to i dla tych, którzy raczej nie chcą być różowi c;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz