czwartek, 21 sierpnia 2014

Konkurs!

Hey ;33

Tym razem zrobię konkurs, bo dawno go nie robiłam ;D
 
Ok, konkurs polega na tym, że trzeba zrobić najlepszego (same różowe ubrania obowiązkowo!) looka dla mnie. Zwycięzca otrzyma prezent z listy. Oczywiście look musi mi się tak naj. naj. spodobać, żeby wygrał. Jest też nagroda dla II miejsca - obejrzenie 3 filmów.

Przypomnę, jakie nagrody, jakby ktoś nie był pewny/pewna xD : I miejsce - prezent z listy, II miejsce - obejrzenie 3 filmów (nie seków, bo to byłoby nieuczciwe, że idę na skróty), jeśli ktoś nie ma filmów, dostanie 3 grafy (tego nie pisałam na różowo, ale teraz piszę).

Kto chce wziąść udział, niech napisze w komie swój nick i to np.: ,,Biorę udział w konkursie. Mój nick: (np.) martynakrolewska10" lub napisze mi na pocztę w wiadomości na MSP.

PS.: Jeśli masz jakieś pytania co do konkursu, to pisz mi na pocztę na MSP.



Tutaj wpisuję osoby, które biorą udział (max 5 osób):

1 ♥
2 ♥
3 ♥
4 ♥
5 ♥

...i jeśli będzie trochę więcej zgłoszeń, to pomyślę nad większą liczbą c:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz