czwartek, 21 sierpnia 2014

Nowa kolekcja: ,,Domówka".

Hey ;33

Jednak dzisiaj jestem na MSP xD Po wczorajszej ,,w połowie" (bo byłam trochę na MSP) przerwy od MSP nie wytrzymałam i jednak jestem ;D I przy okazji piszę posta ;D

Dzisiaj, w czwartek (21.08.2014 r.) doszła nowa kolekcja: ,,House Party - Domówka".

Ciuchy nie przyciągające. To już widać...że będą tandetne ciuchy... I rzeczywiście tak było. Oglądałam znudzona niecałe 3 strony (czy nie wiem ile tam było). I w ogóle brzydkie tło (pizza na podłodze i wylane picie xD). I moviestars niezbyt ładne, ale fajne mają makijaże, chociaż trochę ładniejsze od ciuchów. Animy całkiem spk. Kolekcję oceniam na 4/10 pkt.

Może jeszcze się jednak rozkręcę (tak jak zawsze xD) i kupię coś z tej kolekcji i mi się kolekcja jeszcze spodoba? xD Wtedy zmienię zdanie w poście xD


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz