sobota, 23 sierpnia 2014

Tajemnicze ,,Noce (...)"

Hey ;33

Przepraszam, że tak późno piszę posta, ale jakoś nie wyszło, bo nie miałam czasu... :c

Ale przejdźmy do tematów.

Ostatnio na MSP słyszałam coś o tajemniczych ,,Nocach", które mają pojawić się w nocy, czyli jakieś niezwykłe zdarzenia... Pierwsza doszła na Forum na MSP chyba ,,Noc Zmor".

Widziałam temat: ,,Buzię widzę w tej tęczy" czy jakoś tak:
 
Dziewczyna twierdzi, że gdy pomagała swojej mamie sprzątać ogród, pojawiła się przed jej oczami/nosem tęcza (...). Zresztą sami przeczytajcie xD Ja w to nie wierzę...

Drugi temat tej samej dziewczyny:
 
(temat z bloga Patrici45, nie mogłam znaleźć tego tematu)

Dziewczyna, ta sama, co z tą tęczą przed nosem zrobiła temat o ,,Nocy Tytanów".

Jest też ,,Noc Wenus", która podobno jest TEGO SAMEGO DNIA (a może nocy? xD), co ,,Noc Zmor" :o To jest niemożliwe...

A, i podobno ,,Noc Zmor" trwa co 20 lat... A podobno trwała w zeszłym roku, to w tym roku też? Ktoś sobie wymyślił na bank.

Fotka z bloga XxPorshixX (jeśli źle napisałam nick, to przepraszam) udowadniające, że być może ,,Noc Zmor" była w zeszłym roku:
 
Dziwne te noce... I po co o tym na MSP'owskim (xD) Forum piszą?

~Marta <33

 

2 komentarze: