niedziela, 17 sierpnia 2014

Unikaty mają powrócić?

Hey ;33

Dziś nie post na różowo, bo mi się nie chciało na ten kolor, tylko na morski ;33 XD

Z bloga Patrcii45 (patricia45-msp.blogspot.com) dowiedziałam się, że unikaty mają powrócić.
Bardzo fajnie oczywiście, tylko nie wiem, czy rzeczywiście. A co jeśli to plotka, którą ktoś sobie wymyślił i teraz wszyscy o tym mówią?
 
Był też temat na Forum, jak wynika z posta Patricii45. Więc może to prawda... Ale ja się nie napalam na unikaty, żeby nie być rozczarowana.

Też moja znaj. z MSP zrobiła o unikatach arta:
Napisała, że przeglądała RÓŻNE blogi i zapewne nie tylko Patricii45. PS.: Polecam jej bloga ;)
Podobno unikaty mają wrócić na tydzień do sklepów. Tylko pytanie: kiedy? Jeśli przeoczyłam w tym arcie datę wprowadzenia unikatów, napisz w komie, a ja edytuję arta ;)

Ja tam nie wiem... A co myślicie: to prawda czy nie?

 
A tak przy okazji napiszę, że mam problem z pocztą na MSP, więc jak nie odpiszę na Twoją wiadomość, to bardzo przepraszam. Błąd polega na tym, że nie widzę, co piszesz...;c

Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz