wtorek, 26 sierpnia 2014

Wywiad z bllbll

Hey ;33

Przeprowadziłam wywiad z bllbll:

Bllbll: Masz bloga?
Ja: Tak XD
Bllbll: A napiszesz coś o mnie?
Ja: Czyli może przeprowadzę z Tobą wywiad? Tak dokładnie Cię nie znam... Jeśli oczywiście się zgodzisz.
Bllbll: Tak :D
Ja: Nie ma problemu (y) To tak: od kiedy grasz w MSP?
Bllbll: Od stycznia 2012 r.
Ja: A co sądzisz o osobach, które wolą stare MSP? Trzymasz ich stronę czy jesteś temu przeciwna, żeby powróciło stare MSP?
Bllbll: Jestem temu przeciwna. Po co ma wrócić stare MSP, to mi się podoba, moim zdaniem jest lepsze. Tamto było szare, takie smutne.. Teraz jest kolorowe i przyjemne (y) Nawet zrobiłam o tym Arta (y)
Ja: Skąd pomysł na fajną nazwę?
Bllbll: Cóż, sama nie wiem... Wszystkie nazwy były zajęte, więc wpisałam coś takiego xD
Ja: Spk, fajnie się nazwałaś ;) A chciałabyś być sławna na MSP czy wolisz być taka jaka jesteś? :)
Bllbll: Dziękuję :D Sławna... Zawsze chciałam być taka, mieć dużo SC, wysoki Level itd. ale czasami myślę, że to tylko przeszkadza, bo wszyscy piszą Ci wiadomości, zapraszają do znaj., gdy tylko zrobisz coś nie tak, od razu robią z tego wielką aferę, więc sama nie wiem... Tak, jak kochana ALAKINGA odeszła, bo miała dosyć :(
Ja: Też myślę podobnie :D A na koniec kogo chciałabyś pozdrowić? ;D
Bllbll: Hm... Pozdrawiam wszystkie osoby, które czytają ten wywiad oraz ważne dla mnie osoby, takie jak: Kitty corner, Kochana Julcia 10 sek, ###### (nie wiem, bo były kratki, ale pozostałych naj. ma jako: clawdeen2004 i grUcHaXd, więc pewnie kogoś z nich) oraz kazwik0055 ♥♥
Ja: Dziękuję za wywiad ;)
Bllbll: Nie ma za co ;) To ja dziękuję :)
Ja: Nie ma za co :)

Bllbll (portret, ale nieportret XD):

1 komentarz: