czwartek, 27 listopada 2014

BOOSTER (27.11.2014)

Cześć ♥

Dzisiaj o 16:40 (około) odpaliłam BOOSTERa i chciałam pokazać pasek Fame , ale najpierw podziękuję następującym osobom:

1. Dianie Morgans (dała grafy, seki już obejrzała, a nie zrobiłam nowych na tego BOOSTERa, a wiem, że gdyby były, toby pomogła, bo zawsze mi pomaga, za co dziękuję ;**).
2. Meluuu (dała grafa i ♥ It na moje Looki oraz chyba dała grafa. Zawsze pomaga mi w BOOSTERach, także też jej dziękuję ;**).
3. Silversnake (dała graf/y i obejrzała seki/filmy, bardzo dużo pomogła, dziękuję ;**).
4. Lagunie Blue2014 (dała grafa, także dzięki ;3).
5. Małgosi107 (dała grafa, dziękuję :3).
6. Werze7458 (dała grafa, również dzięki ^^).
7. Mrs Juli<3 (dała grafa, thx ;P).

Tym osobom bardzo

DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA :**

Pokażem teraz nasz wyczekiwany pasek Fame, za którego wbicie też dziękuję ;**
 
To był w trakcie Boostera, a teraz brakuje mi 308 tysięcy ♥

Pozdrawiam ♥
~Marta ♥
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz