niedziela, 9 listopada 2014

Darmowy VIP na Duńskim MSP?

Cześć ♥

Przeglądałam forum i na 1 stronie natknęłam się na temat o darmowym VIPie. Dobrze byłoby mieć takiego, a nie jestem pewna czy Dogry.pl jest legalne... A poza tym bałabym się wypróbować na swoim koncie sposobu WujciaRomka (chłopaka, który zrobił film):

Z początku w to nie wierzyłam, bo myślałam, że będzie chciał hasło.

Fragment z filmu:
 
Napisał w dymku:
,,Naciśnij # razy na ##### z VIP'em".
Co nie bardzo zrozumiałam, bo były kratki, więc nie wypróbuję raczej. A może kratki były specjalnie? Może to żaden sposób? Tylko zwykłe oszustwo? Jak się dowiem, to napiszę Wam w wolnym czasie.

Pozdrawiam ♥
~Marta ♥

8 komentarzy:

  1. To jest prawda, korzystam z tego sposobu.

    ~ZóltaSzatynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co i jak się robi?

      Usuń
    2. Chcesz dostać VIPA do MSP TUTAJ MOŻESZ DOSTAĆ (KLIKNIJ) lub tutaj: http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

      Usuń
  2. Jak to sie robi :0 chciałabym miec chociaż raz vipa

    OdpowiedzUsuń
  3. Naciśnij (ileś tam razy) w (chmurkę) z Vip'em ? np. Naciśnij 3 razy w chmurkę z Vip'em Ps. Próbowałam i niestety nie działa nwm co zrobić żeby działało a może to zwyczajne kłamstwo tego się chyba nie dowiemy ? ((A może warto do niego napisać i zapytać o to ?)) PS .. Pozdr XD x3 <3

    OdpowiedzUsuń