czwartek, 13 listopada 2014

Konkurs: ,,Fruitlicious | Owocomania" + Zmiany.

Cześć ♥

Może zacznę od zmian.
Na blogu pojawiło się nowe tło o tematyce diamentów, czyli jest jasnoróżowo-jasnoniebieskie.

Na MSP za to pojawiła się nowa kolekcja: ,,Fruitlicious | Owocomania":

Od teraz będę oceniała kolekcje. Na razie skomentujmy motyw (nie tło). Moviestars na obrazku nie są ładne, jedna z nich ma początkowe włosy i zielone usta jak Nefera De Nile z Monster High... Chłopak to też modelka na ,,owocowym wybiegu dla modelek" (nawet ma taką pozę) XD A ta z arbuzem ma w ogóle dziwny makijaż.
Przejdźmy do oceniania kolekcji Owocomanii:
Ciuchy: nawet ładne, tylko modzi nie dodali stroju malinki i musiałam kupić ten drogi strój banana za 1200 SC (pewnie myślicie: "phi, co to dla niej, ona ma VIPa na rok, a zrzędzi". Otóż nie, wydałam całą kasę i zostało mi malutko xd) ;-; 8/10 pkt.
Animki: wcale a wcale mi się nie podobają. 2/10 pkt.
Tła: bardzo ładne, takie kolorowe. 10/10 pkt.
Muzyka: jeszcze nie słuchałam XD Lubię prawie każdą muzykę XD 10/10 pkt.
Suma: 30/40 pkt. Kolekcja jest ŁADNA. Oceniam ją na 5+

Pozdrawiam ♥
~Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz