piątek, 7 listopada 2014

Wywiad ze mną ^^

Cześć ♥

Taka jedna osoba z MSP pytała się mnie o różne rzeczy - można powiedzieć, taki wywiad.

1. Skąd pomysł na nazwę na MSP?
Martynakrolewska10 - zawsze lubiłam imię Martyna, tak naprawdę jestem Marta, a zawsze lubiłam księżniczki XD Wklepałam to i już XD

2. Dlaczego jesteś różowa?
Jak byłam mała, zawsze lubiłam kolor czerwony. Potem, jak skończyłam 6 lat, zaczęłam lubić różowy. Zostało mi tak do dzisiaj gdy mam ...naście lat :D Właśnie stworzyłam swoją oryginalną postać na MSP, nie jestem taka jak inni. Nie wkładam ust z kolczykiem + czarny makijaż - mam własny styl. Ale zawsze komuś może się podobać moda na czarny makijaż, jak ktoś sobie wymyślił :D Ja osobiście nie chciałam normalnej postaci.

3. Od kiedy grasz w MSP?
Gram od 29 września 2013 r., jak miałam ...naście lat :D

4. Jak wyglądałaś jako początkowa?
Możesz zobaczyć mojego posta z lookami, ale daleko bym musiała szukać :( Miałam brązową skórę (wiem, Murzyn xd), niebieskie oczy (co wcale nie pasowało), różowe włosy, koszulkę z ,,tygrysią panterką", nos Regular (ten ładny) i oczy MovieStar Girl (te ładne). Jako buty służyły mi baletki ze skarpetkami, a spódnica, ta różowa.
Podsumowując: teraz wyglądam lepiej, ale dobrze tak sobie powspominać zakładanie konta, pierwsze początki, pierwsi znaj. na MSP, pierwszy VIP - ja miałam pierwszego zwykłego albo Super (mam fotkę w telefonie ^^).

5. Kiedy założyłaś bloga, na którym aktualnie piszesz o MovieStarPlanet?
Założyłam bloga 30 lipca 2013 r.

6. Jak zdobyłaś aż 22 level? ;o
Mam takich super znaj. ;** Zdobywałam Award, oglądałam seki z innych kont, odpalałam Boostery i kręciłam kołem Fame.

7. Czy konta, które wymieniłaś w temacie na Forum są Twoje?
Nie. Ktoś mi pewnie wszedł na konto, pewnie moja kol. lub sis...

8. Wiem, że to nie w temacie o MSP, ale jakie lubisz słodycze najbardziej? XD
Hę XD: pierniki (naj.), czekoladki, trufle, lizaki, torty, ciasta, ciastka, ciasteczka, ciasto francuskie, mazurki, krówki, toffy, landrynki, lody, czekoladowe jajka xd, czekoladowy zając xd, czekoladowy św. Mikołaj xd, Delicje, cukierki.

Pozdrawiam Was i osobę, która zadawała pytania :D
~Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz