środa, 5 listopada 2014

Podróbka ZAZZIJII - a może prawdziwa? + Moje inne konta, a propo tematu XD

Cześć ♥

Raczej dzisiaj jest post - nawet się zdziwiłam, jest mało zadane :D Znaczy dużo, tylko było banalne jak banany XD
Jutro może pojawi się post, bo na razie nic nie zapowiadają...

Pewnie, jeśli znacie użytkowniczkę ZAZZIJĘ, to byliście nie raz w jej pokoju (nie wszyscy oczywiście)?
Ja kilka razy widziałam podróbki.

Dzisiaj spotkałam ZAZZIJĘ1, jak poszłam zbierać na prezenty za grafy.


Jeszcze kiedyś widziałam (ale na innym koncie) ZAZIJĘ, bez dwóch Z.

A tak a propo drugich, lewych kont, to pewnie zastanawiacie się, czy i za mnie się nie podszywają.
Otóż nie. Konta typu: martynakrolewska10 (2 konto), martynakrolewska10 (konto do w) <czyli do wymian, ale tylko osobistych, miałam zdobyć 6 level xd> są moje. Lecz, gdy jakaś fałszywka się pojawi, to powiadomię Was :) U siebie widziałam taką: martynakrolbedzino (podobny nick), ale ona zapewne o mnie nie wie.

Pozdrawiam ♥
~Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz