piątek, 21 listopada 2014

Booster + Promocja na ogniste XD + Podziękowania ^^

Cześć ♥

Dzisiaj wykupiłam sobie VIPA a potem Boostera i promocję, żeby kupić jak najwięcej ognistych.


Tutaj mua XD


Chciałam podziękować za pomoc następującym osobom (w Boosterze):
1. Meluuu
2. Opereta123321
3. Sara12345678910111
4. Ksienzniczka Anna Luiza

Niektóre osoby w trakcie Boostera nie były Online. Dziękuję Dianie Morgans za pomoc poza Boosterem ;** Meluuu też za to dziękuję, jako, że pomaga mi nie tylko jak mam podwójne Fame wykupione.

Dziękuję ;** Wbiliśmy 100-200 tysięcy (nie pamiętam) ;**

Jeszcze kupiłam Profil Diamond:


Tak, to z mojego pomocniczego konta do Boosterów :D

Dobra, kończę, bo mojemu komputerowi podoba się wyraz: ,,BOOSTER" i mi się coś wyświetla XDD

Pozdrawiam ♥
~Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz