wtorek, 11 listopada 2014

Patricia45 się usunęła?

Cześć ♥

Chciałam wyszukać sobie w wyszukiwarce na MSP Patricię45 i wyświetliła mi się jakaś dziewczyna z 0 levelem zamiast 21 levelowej Patricii45:


Podziwiam - ja nigdy bym się nie usunęła. Szkoda, że odeszła, usunęła konto, bloga... Nie jest fajnie myśleć, że już nigdy nie poczytam tak ciekawych postów :(
A może moderatorzy ją usunęli, dlatego, że nie wchodziła? Wątpię. Ja na takie jedne swoje konto 9 miesięcy nie wchodziłam i mnie nie usunęli... O.o

Pozdrawiam ♥
~Marta ♥

4 komentarze:

  1. Szkoda :( Fajny miała blog. Ja się na niej wzorowałam. A wejdziesz na mojego bloga? Moviestarplanet-Nika.blogspot.com Zapraszam. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne :D A że tak zapytaj to jaki masz nick na MSP? Jeżeli nie mam Cię w znaj, to bym Cię zaprosiła :D Chyba, że na blogu pisze :)

      Usuń
  2. newec-msp.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń