czwartek, 20 listopada 2014

Przeziębienie + Nowa kolekcja ,,Bunt"

Cześć ♥

Jak domyślacie się po tytule, jestem przeziębiona. Boli mnie gardło i nie mogę oddychać prze zatkany nos. Mimo wszystko postaram się być z Wami na MSP. Nie wiem jednak, czy ta ,,choroba" się nie rozwinie i czy nie będę musiała zostać w łóżku. Jeżeli tak się stanie, uprzedzam od razu.

Na MSP pojawiła się nowa kolekcja.


Nazywa się: ,,The Rebellion" czyli po polsku: ,,Bunt" czy jakoś tak. Czytałam o tej kolekcji bloga XxPorshiiXx i świetnie ujęła, że kolekcja jej się kojarzy z ,,Igrzyskami Śmierci" XD Oglądałam ten film i bardzo mi się spodobał.
Ocena konkursu:
Ciuchy: świetne! Nawet dali ognistą! (aktualności poniżej). 10/10 pkt.
Animki: nawet spk. 10/10 pkt.
Tła: Zbyt dżunglowe i leśne XD 8/10 pkt.
Muzyka: nie słyszałam, ale lubię takie klimatyczne muzyki XD 10/10 pkt.
Suma: 38/40 pkt. Kolekcja jest na 6- !!!

I dodali nawet ognistą:


Pozdrawiam ♥
~Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz