niedziela, 9 listopada 2014

Dużo promocji VIP za 5 zł + Coraz więcej słów zakratkowanych

Cześć ♥

Dzisiaj byłam na swoim lewym koncie, by zdobyć 6 level i przesłać unikaty i wyświetliła mi się promocja z VIP'em za 5 zł bez kilku groszy:


Oczywiście to bardzo dobrze XD Tylko czy aby tego nie za dużo? Mi się ciągle wyświetlają XD Już zliczyłam 3 XD

I na forum pojawiły się 2 tematy o nowych zakratkowanych słowach:

To już za dużo słów zakratkowanych moim zdaniem. Jeszcze zwykłe imiona? Twarz można dawać na MSP, a imienia nie wolno podać? Wolę nie dostać bana i rzadko wypowiadam swoje imię w grze.

Temat o pojedynczej literze zakratkowanej O.o

Może i tematy powstały dawno (tylko ten z literą H), ale to już jest skandal, żeby kratkować pojedyncze litery, takie jak: h, e, p (mi zakratkowało) itp.

Jeszcze tamten temat, który pojawił się dosyć dawno, od moderatorów ,,Blogi i Bloggerzy" był trochę podejrzany. Słowa ,,blog" nie można napisać, a oni chcą, żeby ludzie się pochwalili blogiem - nie wspomnę, że linki kratkują -.-'

Pozdrawiam ♥
~Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz