czwartek, 27 listopada 2014

Zmiany + Nowa kolekcja: ,,Christmas Countdown | Świąteczne Odliczanie".

Cześć ♥

Pewnie zauważyliście nowe zmiany na blogu? :) Zrobiłam biało-różowe tło (musiałam dodać, bo róż obowiązkowy ^^), żeby pasowało do śniegu, chociaż miałam zrobić na lato do lodów ,,Algida"... XD Tło będzie chyba zmieniane kilka dni przed Wigilią i Bożym Narodzeniem, bo chyba to byłoby dziwne, gdybym po tygodniu zmieniła? Symbolizowałoby to lato, a przecież cały czas jest zima (chodzi mi o grudzień, styczeń i luty) :D A przecież i tak kończy się listopad.
Mam nadzieję, krótko mówiąc, że podoba się tło :3

Pojawiła się na MSP nowa kolekcja: ,,Christmas Countdown | Świąteczne Odliczanie".

Motyw tła fajny, tylko ten chłop z jemiołą wszystko psuje XD
Teraz oceńmy kolekcję:
Ciuchy: ciuchy nawet spk., tylko kupiłam stąd zaledwie 2 rzeczy, a jedną za 3000 dodałam do Listy Życzeń. 8/10 pkt.
Animki: Ok, kupiłam jedną z nich. Jak wspominałam w ocenie motywu, ta z jemiołą jest brzydka - taka twarz wielka, jak u słonia (to nie jest śmieszne, tylko dziwne) O.o 9/10 pkt.
Tła: tła takie świąteczne, bym powiedziała, że na Święta MSP daje taką ,,magię" :) 10/10 pkt.
Muzyka: bardzo lubię bożonarodzeniową muzykę :3 10/10 pkt.
Suma:  37/40 pkt. Oceniam na 6- ^^

Jeszcze mapka MSP zmieniła się:


Pozdrawiam ♥
~Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz