środa, 12 listopada 2014

Skarbonka również dla V.I.P :D

Cześć ♥

Miałam dzisiaj nie pisać posta, bo mam dużo nauki, ale nie mogłam się powstrzymać :D

Gdy zalogowałam się, zobaczyłam tą słodką świnkę w kolorze złotym :D


Kliknięcie:


Tutaj prawie rozbita świnka XD


Doszedł również Star V.I.P.

Czy podoba mi się ta zmiana? Plusy i minusy:

Plusy:
-Mam tego słodziuśnego prosiaczka :D
-Sprawiedliwie jest, gdy V.I.P'y też mają skarbonkę ^^
-W Star V.I.P'ie jest więces SC i Diamonds ;33

Minusy:
-Nie mogę uzbierać do wymarzonego profilu Diamond :(
-NIE MAM STAR VIPA TYLKO PRAWIE, ŻE NAJGORSZEGO X-O
-Świnka nie jest różowa, tylko złota, chociaż to może zaliczyć i do plusa i do minusa.

Jak widać: zmiana mi się podoba, nie jakoś tam BAAARDZOOO, tylko PODOBA, gdyż jest po równo plusów i minusów, ale jako, że kolor skarbonki jest też plusem, to plusów jest więcej :)

Pozdrawiam ♥
~Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz