poniedziałek, 10 listopada 2014

Pytania na temat prezentów, wymian, pozder itd.

Cześć ♥

Niektórzy na MSP zadają mi pytania, czy dam pozdro, prezent itd. Postanowiłam odpowiedzieć na pytania, które te osoby mi zadają.

Dasz Specjalne Pozdrowienie?
Jeżeli mam VIP'a na rok, nie chwaląc się posiadaniem go, nie znaczy, że jestem bogata. Może mi nie starczyć diamentów, albo dopiero, co zaproszą mnie do znaj. z Klubu VIP (ja tylko tam chodzę) pytają, czy dam pozdro. Gdy się jednak zdarzy tak, że wyślę komuś pozdro., to znaczy, że odwdzięczam się za ogromną pomoc, np. w Boosterze.

Dasz prezent?
W tym wypadku nie jestem bogata ani w StarCoins. Jeżeli uzbieram coś na jakiś ciuch, to go po prostu kupuję. Nie daję prezentów osobom, które po prostu naciągają lub nieustannie pytają o to. Daję także niektórym osobom za naj. pomoc w levelu i takie tam...

Wymienisz się unikatami/zwykłymi ciuchami?
Nie wymieniam się, gdyż nie chcę się pozbywać moich ciuchów, które ja wybierałam. Wymieniam się unikatami wymienionymi w arcie ,,Unikaty do wymiany". Poszukuję ognistej sukienki (rzadko kto ją ma, więc nie wymieniałam), różowych baletek i różowej ,,krótkiej sukienki" (malinowy odcień lub ten mój). Nie wymieniam się unikatami z VIPa na rok - a już na pewno nie oddaję Walentynkowych.

Dasz ciuchy z VIPa na rok za pozdro/pozdra/czy co innego tam?
Nie oddaję nawet za nieskończoność pozder! To jest u mnie nie możliwe. Jeśli nawet mam ciuchy z VIPa na rok, ale NIE Z WALENTYNKOWEJ KARTY PODARUNKOWEJ, jeżeli chcesz, zapytaj mnie o wymianę ;) Za rzecz z kolekcji Wielkanocnej, Bożonarodzeniowej lub innej przyjmuję gwiazdki na rękę, węża na nogę lub określoną ilość pozder - cena do uzgodnienia na poczcie MSP (martynakrolewska10).

Dasz konto, skoro odchodzisz?
Gdy będę odchodzić z MSP (nie wiem, kiedy to nastąpi), wiele osób będzie się mnie pewnie pytać, czy oddam konto. Otóż NIE! Konta nie będę oddawała ani się nie usunę. Zostawię konto, jak gdyby nigdy nic. Ale możecie być pewni, że będę długo jeszcze na MSP :)

Wymienisz się kontami?
Po I: są na MSP oszuści, którym nie wolno ufać, nawet nie nabiorę się na to: ,,Ja nie oszukuję, naprawdę". Po II: nie chcę wymieniać się kontem, ponieważ moja moviestar to moja praca, wkładanie wysiłku w level... Kto by chciał się wymienić kontem? Chyba ten, któremu to obojętne, jest naiwny albo nie lubi swojego konta.

To tyle. Post nie miał na celu nikogo urazić, ale mam na poczcie zaspamione od niektórych osób prośbą o cokolwiek. Oczywiście o pomoc w boosterku możesz poprosić lub o wymianę, jeżeli nie wiesz o moich informacjach :) Pisałam o niektórych, którzy prawie codziennie mi piszą takie rzeczy... TO NIE JEST DO WSZYSTKICH!!! !!! !!!

Pozdrawiam ♥
~Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz