środa, 26 listopada 2014

Lepiej się czuję :) + Karta Podarunkowa + Jaka będzie nowa kolekcja - przepowiednia środowa XD

Cześć ♥

Postanowiłam, że napiszę dzisiaj posta, ponieważ lepiej się już czuję :) Jednak nie wiem, co będzie w czwartek i piątek. W weekend nie jestem pewna, czy coś napiszę. Postanawiam, że będę pisała posty, kiedy będę się czuła już w miarę dobrze. Na MSP już pisałam, że postów nie będzie, ale skoro dłużej jestem na kompie, to chyba mogę coś napisać xP

Na MSP wczoraj czy przedwczoraj pojawiła się nowa Karta Podarunkowa:, tylko tym razem taka ,,falista":
Czy nie, przepraszam, ,,kolista" XD
Karta jest bożonarodzeniowa. Tak jak się spodziewałam.

Na takiej stronce na Facebook'u MovieStarPlanet Moderatorzy wstawiają nowości, jakie przyjdą do nas w ten czwartek:

To chyba nowa kolekcja, chociaż nie jestem pewna...

Plusy podglądania nowych kolekcji:
+ można zobaczyć, czy warto oszczędzać kasę na jakiś ,,SuperWażnyIToBardzoBardzoWażnyNajważniejszyPrawieŻeWydatek" XD
+ można tak zerknąć z ciekawości.
+ jest pomysł na posta na blogu, jeśli się go ma.

Minusy:
- nie będzie niespodzianki, jaka będzie nowa kolekcja.
- wprawdzie nie musisz patrzeć, jaka będzie, ale Facebook kusi B)) XD
- kolekcja może czasem okazać się kiepska.
- może kolekcja być całkiem inna, chociaż zawsze to, co dodali było prawdą jak dotąd.

Wynik: 4-3, czyli więcej jest minusów oglądania przedwcześnie nowych kolekcji.

Pozdrawiam ♥
~Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz