wtorek, 4 listopada 2014

Informacja

Cześć ♥

Wczoraj pisałam, że poprawię się z postami, jak będzie mniej nauki - w porządku. Tylko, że dzisiaj nie za bardzo mam możliwość, bo jutro mam sprawdzian z polskiego i utwory na muzykę.
Postów może nie być:
-dzisiaj;
-jutro;
-w czwartek;
-jeżeli chodzi o piątek, to nie jestem tego pewna.
Piszę już na wszelki wypadek, bo nie będę całymi dniami pisać posta informacyjnego. Co najwyżej w czwartek poinformuję, czy w piątek będzie post, bo wtedy będę wiedziała. Zawsze mogą być jakieś klasówki... czego wcale moim zdaniem nie powinno być - w szkole mają nauczać, nie frustrować ocenami. Rozumiem, że jakiś test na semestr, koniec roku, podsumowujący rozdział w podręczniku może być, ale codziennie? Jeżeli w mojej szkole jest chociaż taki dzień bez sprawdzianów i kartkówek - jest to sukces.

Jeszcze raz z góry przepraszam.

Pozdrawiam ♥
~Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz