piątek, 23 stycznia 2015

,,Ale jesteś nie miła!" -.-'

Cześć ♥

Tamta z ostatniego posta mi pisze, że jestem niemiła -.-' Hahahahaha :D Ale się z niej uśmiałam, leżę i nie wstaję XD


,,ale nie miła jestes dziękuje mam dzisiaj urodziny nie no dziekuje koncz epa" = wielkie LOL! Skąd mogłam wiedzieć, że ma urodziny? -.-' To ona nie ma taktu, bo narzuca się, żeby kupić jej prezent - to mi się kupy nie trzyma XDD Ja też mogę mieć urodziny, kiedy ona nie wie - też by tak pewnie zareagowała, gdybym jej tysiące razy spamowała: ,,Daj prezent, lub pozdro". To się pacza, ile razy się napisało -.-' Ja już jak coś piszę, to RAZ i nie rozkazuję, a jeśli kliknę nie tą pocztę i napiszę stanowcze ,,NIE" do niewłaściwej osoby, natychmiast przepraszam.
Nie zamierzam wojować z jakąś 3-letnią dziewczynką, sorry -.-'

Pozdrawiam ♥
~Martynakrolewska10 ♥
Marta ♥

1 komentarz:

  1. Lol, ja Cię Marta znam w realu i jesteś MIŁA -.-' Ona jest jakaś nienormalna i chora! /Twoja Kuzynka Natalia

    OdpowiedzUsuń