piątek, 16 stycznia 2015

Jak wkleić kod?

Cześć  ♥

Cieszycie się, że są ferie? ;D Ja tak ;D Nie wiem, czy każdy ma ferie tak samo, jak ja, bo jak byłam w 5 klasie podstawówki, to 4 klasy (z tego, co słyszałam) miały wcześniej ;P Ale Ci, którzy je mają, cieszą się? :D

Obiecałam Wam zrobienie posta o tym, jak wkleić kod np. na ,,magiczny pyłek", czyli te serduszka z kursora na Bloggera.
Piszę, jak zwykle, w punktach.

1.Wybierasz kod na dowolną rzecz (np. serduszka z kursora, kursor, tło w paski <o tym, jak zrobić, też kiedyś będzie mowa>). Pokazałam przykładowy kod ze strony profilki.blogspot.com w poście o efekcie kursora.

2. Wchodzisz na swojego bloga i klikasz: ,,Projekt".
 

3. Wchodzisz w ,,Układ" oraz dodajesz nowy gadżet.

 

4. Masz teraz HTML/JavaScript. Klikasz w to. Znajdziecie po prostu po kliknięciu w ,,Dodaj gadżet", przejeżdżając tym kółeczkiem w myszce, szukając takiego napisu.

5. Wyświetli Ci się takie ,,okienko", gdzie trzeba nadać tytuł (np. ,,Kursor") oraz wkleić skopiowany kod. Teraz można zapisać ;P


Jak skopiować i znaleźć kod?
Piszesz w wyszukiwarce np. ,,Kursory na bloga" i wyświetli Ci się masa stron Internetowych. Klikasz w wybraną, potem w dowolny kursor, wyświetli Ci się kod. Kopiujesz go.
Jeżeli ktoś chce skopiować, to instrukcja:
1. Zaznaczasz tekst.
 2. Prawym przyciskiem myszy klikasz (tak po prostu xD) i pojawi Ci się ,,Kopiuj". Oczywiście w to klikasz już lewym przyciskiem myszki ;P

Jeżeli pojawią się komentarze typu ,,LOL, jak można nie wiedzieć, jak się kopiuje?", ,,Żal! Każdy to wie", wstawiam na bloga, po czym je usuwam. Instrukcję o kopiowaniu zrobiłam dla osób, które nie wiedziały, a nie dla hejterów :)

Pozdrawiam ♥
~Martynakrolewska10 ♥
Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz