niedziela, 4 stycznia 2015

FaceStars.

Cześć ♥

Obiecywałam Wam, że niedługo zrobię posta o FaceStars.

FaceStars - taki ,,Facebook", tylko, że stworzony specjalnie dla graczy MovieStarPlanet.

Osobiście nie wiem, o co tam chodzi, a niewiele się dowiedziałam, gdyż wpisując stronę internetową: www.facestars.pl, pokazało mi się to:


Jakiś Hostinger? Co to w ogóle jest? Sami spróbujcie. Jakiś błąd 404? Usunięto FaceStars?

Spróbowałam też wpisać pod adresem: ,,www.facestars.com:
 
Go Daddy? Idź/chodź Tatusiu? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XDDD Nie no, to mnie już rozwala XD
Jezu, jakiś facet w logu ,,Go Daddy" z włosami przypominającymi frytki w kształcie litery ,,S" i gwiazdką na czole przypominającą nową odmianę McNuggetsa? XDD Nie chcę hejtować, ale czułam się, wchodząc na tę stronę, jakbym kupowała Big Macki XDD
Dobra, żarty żartami, o co chodzi z FaceStars - usunięto je?

Tak wyglądała kiedyś strona <zdjęcie z grafiki Google>:


Dziewczyna (a może chłopak? xd) wyraźnie wpisał/a:
 
Przepraszam za jakość, ale to z grafiki Google.

No nic, jak się czegoś dowiem, to o tym napiszę.

Pozdrawiam ♥
~Martynakrolewska10 ♥
Marta ♥


1 komentarz: