sobota, 3 stycznia 2015

,,Chcesz moje konto?'' - kolejna akcja -.-'

Cześć!

Dzisiaj taka jedna dziewczyna zapytała się mnie (na MSP oczywiście), czy chcę jej konto... ;-; Wyglądała znajomo, więc sprawdziłam poprzednie wiadomości - pisze mi to po raz kolejny ;-; Jeżeli to czyta, to niech wie, że: o każdej porze dnia i nocy nie chcę jej konta.
Po pierwsze: nie chcę stracić swojego z 22 Levelem, na którym dostałabym bana forever, poprzez zgłoszenie mnie.
Po drugie: to podpucha, na pewno.
Po trzecie: nie jestem łasuchem na konta -.-'
Po czwarte: NIE CHCĘ JEJ KONTA!

Okej, chyba zrozumiała, jeśli to czyta. Takie wiadomości wkurzają mnie. Nie ma: ,,Sorki, tylko pytam", tylko oddanie konta to bardzo poważna decyzja, traci się je bezpowrotnie. Oddać konto to na zawsze, a nie na tydzień (takie na kilka dni to się nazywa ,,zaopiekowanie się kontem").

Macie screeny. Sorka, jak nie są w kolejności, ale pyta o to samo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz