czwartek, 1 stycznia 2015

Zmiany! + Podsumowanie z 2014 roku!

Cześć ♥

Zauważyliście nowe zmiany wyglądu bloga? Wzięłam wygląd od krówki ,,Milki" XD Szablon jest różowo-fioletowy.

Teraz napiszę podsumowanie z 2014 roku. Może nie całego, ale ok.

Wyświetlenia z 2014 r.:  6 492.
Liczba postów w roku 2014: 335. Myślę, że to i tak dużo, bo niecały rok jestem na blogu.


Ostatni post z 2014 r. nosi tytuł: ,,Sylwester". A oto jego fragment:


Jeszcze była moja Moviestar, ale nie miałam potrzeby tego dodawać, bo nie zapisałby mi się post.

Także dziękuję za ponad 6 tys. wyświetleń na blogu w ciągu roku ;** Może inne osoby mają dużo wyświetleń, np. AnnabelIe, ale Ona włożyła w bloga tyle pracy! Ona już od kilku lat (chyba od 2013 r., ale jeśli się pomyliłam, to przepraszam) prowadzi bloga. Ja jestem zaledwie od niecałego roku.

Dziękuję ;** Pozdrawiam ♥
~Martynakrolewska10 ♥
Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz