poniedziałek, 5 stycznia 2015

Informacja + Zmiany na blogu (nie wyglądu) ♥

Cześć ♥

Może zacznę od informacji... Otóż dzisiaj postów może nie być. Jestem dzisiaj ciągle zabiegana, ale to już długa historia... Nie to, że mi się nie chce, ale muszę zrobić jakieś zakupy i pozałatwiać różne sprawy. Na MSP zajrzę/będę zaglądała na chwilkę. Przepraszam, ale niestety tak bywa.

Na blogu są pewne zmiany :D

A) Dodałam Translatora Google (tłumacza). Chodzi o to (tłumaczę, jeśli ktoś nie wie), że można zmienić język na swój, jeżeli ktoś z innego kraju wejdzie na tego bloga :)


B) Dodałam polecane blogi na końcu postów.


C) Dodałam swój Fandom: Pinkonators, w skrócie #PINK.


Mam nadzieję, że większość z czytelników będzie Pinkonators :)
Myślę, że fandomu nie skopiowałam, ale jeśli tak, to nie wiedziałam. Osoba, która ma taki sam, niech się ze mną skontaktuje, to zmienię :)

Pozdrawiam ♥
~Martynakrolewska10 ♥
Marta ♥

1 komentarz:

  1. zmiany nawet spk. tylko czemu nie polecilas mojego bloga?

    OdpowiedzUsuń