czwartek, 1 stycznia 2015

ArtBooki w Top (Noworoczne).

Cześć ♥

Postanowiłam kontynuować serię ArtBook'ów w Top.

I Art.: ,,Nowy ArtBook ;d" | Gabriela Kociara
- Art w stylu gazetki MSP, bardzo fajny, widać, że się napracowała.

II Art.: ,,Michael VS Bieber" | W i k t o r i a < 3 3
- mamy w tym Arcie wybrać, czy wolimy Justina Biebera, czy jakiegoś Michaela (nie ogarniam o kogo chodzi, ale chyba o Michaela Jacksona xd).

III Art.: ,,Pomocy" | Suzila03
- gra typu ,,ubierz lalkę".

IV Art.: ,,Ubieramy Kociarę (:" | Gabriela Kociara
- jejku! To już drugi ArtBook Gabrieli w Top - gratuluję! Trzeba mieć talent, ja bym nie potrafiła nawet jednego wymyślić, żeby był w Top XD

V Art.: ,,Zagadka Śniadaniowa" | Koko16
- niektórzy hejtowali tego Arta, ale muszę przyznać, że JA TEGO NIE ZGADŁAM XDD Wiem, prosta zagadka, ale jeszcze nie miałam ,,Nutellowej pasji" i nie jadłam Nutelli na śniadanie XD Dla mnie nawet spoko Art :)

VI Art.: ,,NALADUJ LASERA" | Milenaxxd2014
- chodzi o naładowanie lasera chyba za pomocą ♥ It.

VII Art.: ,,Oddam tygrysa" | Selena Nastolatka
- chyba chodzi o oddanie tygrysa do pokoju...

VIII Art.: ,,ODDAM CIUCHY" | Suzila03
- no tak... na Arty z ciuchami wszyscy ,,lecą" XD Ale muszę przyznać, że ciuchy są niebrzydkie :) I to już kolejny Art w Top Suzili - gratulenszyn XD

IX Art.: ,,Nakarm Boonie" | Elemelek2005
- chyba chodzi o nakarmienie Boonie (a dlaczego się nie pisze ,,Bonnie"? xd).

X Art.: ,,Naładuj telefon" | Niucia555
- podobnie, jak w ArtBooku ,,NALADUJ LASERA", więc drugi raz się nie wypowiadam, tylko w tym różnica, ze tu jest o naładowaniu telefonu.

Pozdrawiam ♥
~Martynakrolewska10 ♥
Marta ♥
PS.: AnnabelIe, nie obrazisz się, jeśli kupiłam Twojego Look'a Sylwestrowego? XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz