środa, 7 stycznia 2015

Przeprosiny + Śnieżynka ;33

Cześć <3

Przepraszam Was, że wczoraj i przedwczoraj nie było postów, ale w poniedziałek miałam różne ważne rzeczy do zrobienia, a we wtorek musiałam odrobić lekcje, tzn. przygotować się do szkoły.
Ale w środę, czyli teraz, już jestem ;D Jutro jednak nie wiem nic na temat postów, ale uprzedzam, że może ich nie być. Przepraszam, ale mam dużo tego w szkole - byleby dotrwać do ferii zimowych :)

Dobra, teraz druga sprawa.
Dzisiaj na technice robiliśmy śnieżynki z papieru (wiem, za dziecinne, jak dla mnie i dla osób w moim wieku ;-;).
To był sam biały, nudny (xD) papierek, więc udało mi się w szkole zrobić jeszcze z różowego papieru i dokleić w domu =D Cekiny poprzyczepiałam na końcu, żeby był tzw. ,,efekt" i żeby było ładnie :)
Oto moja praca:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz