sobota, 3 stycznia 2015

Nowa kolekcja: ,,Pony Magic | Magiczny Kucyk (tłumaczenie na MSP: Magiczne Kucyki") ♥ + Look: ,,Pinkie Pie" ♥

Cześć ♥

Jak zawsze, przybyła do nas nowa kolekcja XD Nosi tytuł: ,,Pony Magic | Magiczny kucyk" ♥ MSP przetłumaczyło to na ,,Magiczne Kucyki", ale ,,Pony" to JEDEN KUCYK XDD Dobra, albo w MSP pomyłka, albo ja się pomyliłam XD


Motyw jest nawet spk. Ale tych chłopów mogliby lepiej ubrać ;-; XDD
Ocena:
Ciuchy: nawet dobrze zaprojektowane. Ale jako, że nie ma stroju Pinkie Pie, tylko MUSIAŁAM ROBIĆ SAMA i było to przeze mnie niedopracowane (któż wymyśli idealną Pinkie? xd), odejmę 5 pkt. 5/10 pkt.
Animki: nawet dobre, sama idę zaraz jakąś kupić (nie jestem jeszcze zdecydowana xd Może wybiorę swoją?). 10/10 pkt.
Tła: jest jedno tło. Jest dobrze dopracowane, nie mam się do czego przyczepić ;D 10/10 pkt.
Muzyka: przyznam zero punktów, bo wcale jej nie widzę! 0/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: fajne, chociaż nie mój klimat XD 10/10 pkt.
Suma i ocena: 35/50 pkt. Kolekcja zasługuje na ocenę: 4-

A teraz mój Look pt.: ,,Pinkie Pie" ^^


Myślę, że włosy są okey, mimo, iż mogłam użyć swoich tradycyjnych włosów ,,Rock Glam", które przypominają fyzurkę Pinkie ;D Sukienka cukierkowa, buty w kolorach Pinkie Pie, serca na nogę w ramach ,,Baloników" na boku (wiem, bo oglądałam tą bajkę, jak miałam 6 lat xd), róg jako dodatek, żeby od razu było wiadomo, że to kucyk XD

Tego Looka można kupować, jak ktoś chce. Można zmieniać kolory i wiem, że nie każdy to kupi, bo ma własny styl - tylko proponuję :)

Pozdrawiam ♥
~Martynakrolewska10 ♥
Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz