czwartek, 8 stycznia 2015

Nowa kolekcja: ,,Country Manor | Dworek" ♥ + Look: ,,France ♥" ♥

Cześć ♥

Dzisiaj, mimo braku czasu (odrabiałam lekcje do za 5 19:00), postanawiam napisać posta dla Was :)
Mówię Wam (a raczej piszę), już nawet osoby chodzące do gimnazjum, co mają lekcje do 16:00 (wiem, bo czytam bloga Nat), piszą posty na blogu (niektórzy, większość spędza czas wolny bez komputera) i MAJĄ CZAS WOLNY, a ja chodzę do 6 klasy, mam lekcje do 14:30, zazwyczaj, odrabiam lekcje do max. 20:00 i GDZIE MÓJ CZAS WOLNY? Jest ciężko, nie ukrywam... Ale przynajmniej cieszę się, że mam chociaż tą godzinkę, czy dwie, na napisanie posta/ów :)
---------------------------------------
Eh... Rozpisałam się. Mogą niestety być błędy, bo to, co było powyżej, pisałam strasznie wkurzona XD

Na MSP pojawiła się nowa kolekcja: ,,Country Manor | Dworek" ♥


Motyw bardzo ładny, pierwszy raz ładnie chłopaka ubrali :D
Lubię bardzo Francuskie klimaty ;33 I ♥ France ♥ I ♥ Paris ♥ J'taime Paris ♥ J'taime France ♥
Ocena konkursu... :)
Ciuchy: bardzo ładne :) Było dużo do wyboru :) 10/10 pkt.
Animacje: żadnej nie kupiłam - wolę swoje własne. Jednak ta z kanapą jest całkiem spoko :) 5/10 pkt.
Tła: Cudne ^^ Aż zakochałam się w tych tłach (l) ♥ XDD 10/10 pkt.
Muzyka: Nawet nie widać... Ale na pewno jest ładna XD 10/10 pkt.
Rzeczy do pokoju: Ok. 10/10 pkt.
Suma: 45/50 pkt. Ocena: 5
Kolekcja cudowna! Zasługuje na tą ocenę!

Teraz mój Look pt.: ,,France ♥" ♥


Looka można kupować, jeśli ktoś chce, KOLORY DOWOLNE! :)

Pozdrawiam ♥
~Martynakrolewska10 ♥
Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz