piątek, 2 stycznia 2015

Mój Ask.fm

Cześć!

Dzisiaj wreszcie udało mi się założyć konto na Asku.
Skoro już jesteśmy na portalach społecznościowych, to już podam ten kontakt ze mną XD
MovieStarPlanet - martynakrolewska10
Ask.fm - ask.fm/PinkLovesDiane
Transformice - Piggusia
Facebook - nie podaję.
IMVU - nie mam.
Nasza Klasa (NK) - nie podaję.
Adres e-mail - nie podaję.
Na Bloggerze - martynakrolewska10 (tą inną czcionką, zobaczycie mnie na końcu posta).
Gadu-Gadu (GG) - nie podaję.
Chat na blogach - PinkLovesDiana
The Sims (jeśli tam w ogóle jest jakiś kontakt ;-;) - nie gram w to.
Numer telefonu - ha, myślałeś/aś, że Ci podam? XDD
FaceStars - nie mam, ale planuję założyć konto. Jutro zrobię posta o tym portalu społecznościowym.

To tyle. Ale my tak naprawdę ,,rozmawiamy" o Asku, który założyłam XD
Tak to wygląda:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz