poniedziałek, 19 stycznia 2015

Ocena tematów na Forum ♥1

Cześć ♥

Co jakiś czas będę oceniała tematy na Forum, czyli powiedzmy: ,,nowa seria". Jeżeli komuś nie podoba się pomysł, może przecież wcisnąć ,,X" i po kłopocie. Nie chciałabym też nikogo urazić, jeżeli komuś się opinia jego tematu na Forum nie podoba, mogę edytować tego posta i wykasuję :)

Nie będę oceniała ortografii, czy innych rzeczy, bo ktoś może jest z innego kraju i zwiedza MSP (używa tłumacza).

I temat: ,,KTO NIE WIDZIAŁ NIGDY POSTÓW O MODACH...".


A dlaczego Alanów? XD Tak, też mnie to zastanawia XDD Nie wiem, o co chodzi w temacie, więc ocenić nie mogę (może ktoś da koma i napisze, ocb? xD) XD

II temat: ,,Zastąp jedno słowo słowem ,,bigos" ... ".


Nawet ciekawy temat, lubię takie =D Oceniam na 6 ♥
A oto moje propozycje do bigosu XD
,,Trudny Bigos" | ,,Trudne Sprawy"
,,Ukryty Bigos" | ,,Ukryta Prawda"
,,Szkoła Bigosu" | ,,Szkoła"
,,Dlaczego Bigos?" | ,,Dlaczego Ja?"
,,Pamiętniki z bigosu" | ,,Pamiętniki z wakacji"
,,Perfekcyjny bigos domu" | ,,Perfekcyjna pani domu"
,,Rozmowy w bigosie" | ,,Rozmowy w toku"
,,W11 bigos śledczy" | ,,W11 wydział śledczy"
,,iBigos" | ,,iCarly"
,,Bigos znaczy zwycięstwo" | ,,Victoria znaczy zwycięstwo"
,,Kto poślubi mój bigos?" | ,,Kto poślubi mojego syna?"

Oj, dużo się tego nazbierało XDD

III temat: ,,Horoskop 2015 xD".


Dobra, sprawdźmy, lubię horoskopy xD Oceniam na 6 ♥
 

Hahahaha XDD Już nie mogę się doczekać lotu, pakuję walizki, haha XDD Nie no, nie narzekam, całkiem spoko wróżba =D

Pozdrawiam ♥
~Martynakrolewska10 ♥
Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz