piątek, 9 stycznia 2015

Polecany blog!

Cześć ♥

Przepraszam, że tak późno piszę, ale nie miałam do tej pory pomysłów ;-;

Chciałam polecić dzisiaj bloga Izabeli221 - Dominiki.


Bloga prowadzi Izabela221, jak napisałam powyżej.
Szablon śliczny - moje, moje klimaty ;33 XDD Guma balonowa to mój ulubiony smak lodów ;3 Szablon chyba jest z myślą o czytelnikach lubiących różowy i turkusowy/niebieski (no i oczywiście czarny) - w każdym razie śliczne wąsiska w tle XDD
Link: http://izabela221-msp.blogspot.com

Fragment posta:
 
Ostatni post nazywał się: ,,[Sims 4] Krowokwiat!". Fajnie się czyta posty i w ogóle ;3 Mam też obsesję na punkcie tych ślicznych serduszek opadających, jak się przejeżdża myszką (efekt kursora, tzw. magiczny pyłek) ♥ XDD

BLOG ŚWIETNY! ZACHĘCAM DO CZYTANIA! :)

Pozdrawiam ♥
~Martynakrolewska10 ♥
Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz