wtorek, 27 stycznia 2015

Booster!

Cześć ♥

Miałam dzisiaj Boostera i chciałam podziękować za pomoc...
...Dianie Morgans.
...Koscistej.
...Francesce 666.
...Meluuu.
...Oligozdz.
...PaniRospalonej123.
...Ukochanej18kocham.
...O l i e t t c i e.
...Olcewww2002.
...Kkaamie.

Dziękuję ;**

Przepraszam również, jeżeli kogoś pominęłam. Tak na marginesie zostało jeszcze kilka minut mojego Boostera, więc jak ktoś jeszcze pomoże, to dopiszę tą osobę :)

,,Sesja" xD
I fotka: Pasek Fame.

<Nie jestem na MSP bogata, więc nie mam czym szpanować *.* xD>

II fotka: Tak wyglądałam w trakcie Boostera, ,,desperacja" w zdobyciu 23 Levela xD
<Sora za połowę mnie, ale pisałam ze znajomą i nie chciałam tego uchwycić xD>

III fotka: Moje CTR.


IV fotka: Moje lewe konto o nicku: martynakrolewska10kontodosek, czy tam martynakrolewska10 kontodosek.


V fotka: Ocenianie filmów.


To tyle xD

Pozdrawiam ♥
~Martynakrolewska10 ♥
Marta ♥

1 komentarz:

  1. Przepraszam, że Ci nie pomogłam, ale ja ci nie chcialam pomuc bo z tobą rywalizuje w levelu-jestes ode mnie lepsza i masz wyzszy level!

    OdpowiedzUsuń