piątek, 23 stycznia 2015

SPAM, SPAM I JESZCZE RAZ SPAM! ;-;, czyli natrętna dziewczyna.

Cześć ♥

Udało mi się jakoś teraz dostać do komputera, więc piszę.
Na MSP do mnie napisała namolna dziewczyna, żebym jej kupiła prezent lub dała pozdro - aż 3 RAZY!
Chciałam się jeszcze raz zalogować, żeby sprawdzić, czy to nie błąd w MSP, że ta sama wiadomość przyszła mi trzykrotnie. W tym wypadku bym ją przeprosiła za to zbulwersowanie XD ALE! Gdy się ponownie zalogowałam, zobaczyłam to samo O.o
 
 

Za trzecim razem już się jej zapytałam, czy jednak mi się to nie przyśniło XD
Ostatnio zaczęłam lunatykować, więc nie jestem pewna, czy mi się to nie śni i czy nie piszę tego bez screenów XD Cóż, okaże się ,,rano" XDD
Tak więc...
Po pierwsze: nie życzę sobie, żeby ktoś pisał do mnie ,,DAJ", ,,KUP", ,,NAPISZ", czy takie inne rozkazy, ponieważ takie osoby niczym mi nie zaimponują.
Po drugie: jeżeli ktoś chce być sławny - proszę się mnie na poczcie zapytać, czy mogę zrobić z tą osobą wywiad na bloga, czasami chętnie się zgadzam (co ja gadam? zawsze xD) :)
Po trzecie: nie piszcie takiego długiego: ,,PLISSSSSSSSSSSS", czy ,,PPPPPPLLLLLLIIIIIIIISSSSSSS". Wystarczy: ,,Proszę", naprawdę :)
Po czwarte: chociaż miło ze strony tamtej dziewczyny, o której teraz jest mowa, że napisała ,,Proszę", ale nie trzykrotnie, błagam Was :(

Pozdrawiam ♥
~Martynakrolewska10 ♥
Marta ♥

2 komentarze: