sobota, 18 października 2014

Artbooki w Top (17.10.2014)

Cześć! ;33

Zrobię kolejną serię ,,Artbooki w Top" :)

Fotki wstawię od razu pojedynczo.

,,Taki sobie art (...)" Autorka: barrullaWera - tego Arta nie będę już opisywać, bo pisałam o nim w poprzedniej serii. Jest to hipnoza.

,,Jajecko postolite (...)" Autor/ka: zika500 - tego Arta też nie będę opisywać, bo był wcześniej.

,,Oddam za lovki ruz lol (...)" Autor/ka: ruz lol 1234 - jeżeli tego nie opisywałam, to dziewczyna pewnie chciała oddać za Lovki swoje ciuchy losowym osobom z komów.

,,Nagrody za lovki" Autor/ka: kami x - tutaj chodzi o to, że jakieś przedmioty są ukryte pod prezentami i się losuje w komie.

,,Pomóż mu, bo nie (...)" Autor/ka: Piddy - dzięki Lovkom Boonie ma dotrzeć do swojej pani.

,,Pomocy" Autor/ka: Suzila03 - pewnie to kolejna seria ,,ubierz lalkę na imprezę". Nie jestem pewna. Szczerze mówiąc - lubię takie Arty :)

,,Oddam za love it" Autor/ka: lejdi578 - tutaj dziewczyna też odda za Lovki.

,,Jak rozpoznać uni w (...)" Autor/ka: zika500 - o tym, jak rozpoznać unikaty, czyli przedmioty, które wykasowali.

,,Nowy ArtBook ;d" Autor/ka: Gabriela Kociara - To chyba jakaś gazetka MSP w stylu gazetki Wix.

,,ODDAM ZA NIC" Autor/ka: ZAZZIJA - to Art z oddawaniem rzeczy (chyba niepotrzebnych).

Pozdrawiam <33
~Marta <33


4 komentarze:

  1. Hej zrobisz. Post wywiad z lejdi578 hymm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, zaszczyt! To Ty jesteś?! Ty miałaś Arta w Top :) Dzięki, że weszłaś na mojego bloga, bardzo się cieszę :D Jeżeli Ty masz jakiegoś, to możesz mi napisać na MSP (martynakrolewska10) link, chętnie poczytam ;)

      Usuń
    2. Nie poprostu ja uwielbiam te movistar

      Usuń
    3. Spoko :D Sory, że Cię pomyliłam z Lejdi578.

      Usuń