piątek, 10 października 2014

Nowa kolekcja: ,,Złota jesień"

Cześć! ;33

Dzisiaj jakoś lepiej się poczułam, więc się podniosłam i napisałam posta XD Wiecie, jak to jest - niektórzy jak są chorzy myślą, że nigdy nie wyzdrowieją (przynajmniej ja). Nie wyzdrowiałam dokładnie, ale mój stan się poprawił.

W czwartek pojawiło się nowe tło.
Kolekcja nazywa się ,,Złota jesień".

 

<przepraszam za CTR znaj.>

Ja z tego konkursu kupiłam tylko jedną sukienkę. Reszta - średnio. Niektóre ubrania są zerżnięte z innego konkursu o jesieni.

Może, jak będę się czuła tak dobrze i jutro (chociaż nie obiecuję, wróżką nie jestem) zrobię modowe looki z tego konkursu. Przypominam, według mnie te włosy nie są ładne, żadne z tego konkursu (no tak, Wy nie wiecie XD) i być może wezmę jedne z konkursu ,,Sweet 16" (chyba).
Look będzie taki sam, jak mój, tylko zrobię wersje kolorystyczne.

Pozdrawiam <3
~Marta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz