sobota, 25 października 2014

Co to znaczy ,,Pa" w Misjach Dyniowych?

Cześć! ;33

Pewnie zauważyliście, że pojawiły się ostatnio nowe Misje Dyniowe, prawda?
Ale niektórzy nie wiedzą, co to znaczy ,,Odblokuję np. za 27 Pa.". Więc postanowiłam o tym napisać.

Tutaj zaznaczyłam nasze słynne ,,Pa" XD


To znaczy, że kolejne misje w postaci Dyń (XD) odblokują 27 października.
Każda dynia to jedna misja, a modzi przecież nie chcą od razu, żeby każdy miał kasę jak za machnięciem czarodziejskiej różdżki XD - wtedy mniej osób w tym czasie kupi VIPa, tak ja myślę XD

Teraz my portret ^^


PS.: Też nie możecie się doczekać, aż będzie można odblokować czapkę i Booniaka? :D Ja tylko na czapkę się nie mogę doczekać, bo po co mam mieć 
12 zwierzaka?
PS. 2: Za mało coś dodałam muzykę na bloga. Z czasem dodam trochę więcej, jak zapoznam się trochę z innymi utworami (brak mi ,,weny" do utworów, dawno nie poznałam żadnego XD) XD

Pozdrawiam <33
~Marta <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz