wtorek, 14 października 2014

Wywiad z M a r t i n e l l ą.

Cześć! ;33

Dzisiaj przeprowadzę wywiad z M a r t i n e l l ą.

N - Natasza (czyli M a r t i n e l l a, jej aktualna właścicielka); J - Jam :D

J - Od kiedy grasz w MSP?
N - Sorka, musiałabym spojrzeć na Profil, ale chyba marzec/kwiecień 2014 ^.^ XD
J - Spk. XD A ile razy miałaś VIP'a? :)
N - Tylko raz. Niestety drugi raz nie mam takiej możliwości, ponieważ kupuję inne rzeczy (np. Simsy). Może na następne urodzinki jakiś będzie? (a)
J - Posiadasz jakieś unikaty?
N - Jasne (y) Nawet się z Tobą wymieniałam balerinami :) Ale z serc na nogę zostałam okradziona :(
J - Bardzo mi przykro :c Czyją jesteś fanką na MSP?
N - Lubię Lady Zanetkę ., Dianę M i Lolinkassi. No i oczywiście AnanaseQ :)
J - A kogo na koniec chciałabyś pozdrowić? :)
N - Wszystkich moich znaj. (łącznie z Tobą ^^) oraz dawną właścicielkę tego konta - Natalię.
J - Miło mi :) Dziękuję za udzielenie wywiadu ^^
N - Również dziękuję (#)

Jeszcze objaśnię buźki, które były w tym wywiadzie (niektórzy ich nie znają):

(a) - buźka aniołka
(y) - buźka z kciukiem do góry
(#) - buźka słoneczka

Pozdrawiam <33
~Marta <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz