czwartek, 2 października 2014

Nowa kolekcja: ,,Mini SK8RZ" + Wiem, co ze świnką u V.I.P'ów!

Cześć! ;33

Sorka, że znowu późno piszę posta, ale jutro mam dwie kartkówki: jedną z j. angielskiego a drugą z historii.

Przejdźmy do tematu.
Pojawiła się dzisiaj nowa kolekcja (to było do przewidzenia, zawsze jest w czwartki, nie? ;D): ,,Mini ,,SK8RZ" (ang. ,,Mini Skejci").
 
<sory za błąd tzw. ,,trzeciej nogi" (jest trzecia noga na obrazku u opalonej dziewczyny)>
Konkurs nie jest zachęcający (moim zdaniem), jedynie podoba mi się ta 8-mka w nazwie konkursu XD
Ciuchy takie sobie - jedynie jutro może kupię fryzurę, co ma ta ,,brązowa dziewczyna" XD

Teraz druga sprawa. Już się dowiedziałam, co jest ze świnką skarbonką u V.I.P'ów. V.I.P'y nie mają skarbonki, bo jak przestaną być V.I.P'ami, to mogą sobie do tej skarbonki zbierać SC... Dokładnie nie rozumiem. Zrozumiem może wtedy, gdy skończy mi się V.I.P (dokładnie ok. 22 lutego 2015 r.).

Tak wygląda skarbonka u V.I.P'a (a raczej nie skarbonka, bo jej nie ma XD Oj, co ja gadam XD):


<Oczywiście jak nie masz Judge albo CELEB. albo Jury, to oczywiście, jak jesteś V.I.P'em, to widnieje tylko ten napis ,,VIP" z tą złotą plakietką>

Pozdrawiam <3
~Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz