piątek, 3 października 2014

Mój dzień szkolny ^^

Cześć! ;33

Opiszę dzisiaj mój dzień szkolny :) Niektóre bloggerki/niektórzy bloggerzy piszą takie posty, więc ja też mogę spróbować :)

1. Matematyka - były różne karty pracy i gdy się skończyło, dostawało się ocenę. Dostałam 6 ^^
2. j. polski - pani dała spis lektur; jedną trzeba będzie przeczytać do 1 listopada ;-;
3. Historia - był sprawdzian... ;-; Boję się, że coś ,,pomieszałam" XD
4. Technika - rysunki techniczne znowu ;-; Architektem nie zostanę ;-; XD
5. Przyroda - było przygotowanie do sprawdzianu, który będzie za 2 tygodnie.
6. WF - graliśmy w koszykówkę na ocenę. Dostałam 5+ :))

To tyle z dzisiejszego dnia się działo XD

Pozdro ;**
~MARTAAAAAA XDD

PS.: Ostatnio pisałam, że będę miała kartkówkę z angielskiego. Nie było jej, bo nie było angielskiego (pani chora) i za to mieliśmy przyrodę ;-;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz