niedziela, 5 października 2014

Usuną MSP po raz kolejny (?)

Cześć! ;33

Przepraszam, że post jest grubo po godzinie 20:00, ale musiałam się uczyć, a musiałam jeszcze dokupić coś do szkoły...
Przejdźmy do tematu posta. Znalazłam na Forum temat, w którym jest pogłoska, że usuną MSP... Po raz kolejny? Wielka ściema! Mieli usunąć MSP już dużo dużo wcześniej (może i nawet w okresie wakacji?), ale oni (MSP'owicze, tzw.) zawsze zmyślają, żeby osiągnąć sławę. Ale raczej im się to nie uda.

Fotka tego tematu:
 

Ja w to oczywiście nie wierzę.. Dlaczego? Dużo było takich tematów na MSP. I po co mieliby usuwać grę, skoro Moderatorzy czerpią z tego sławę (sławę, bo są przedstawieni w gazetkach MSP, popularna jest ta gra, itd.) i pieniądze (z czego się utrzymają?).
Filmu tej dziewczyny oglądać nie chciałam, ponieważ moim zdaniem to CZYSTA GŁUPOTA pisać o usunięciu MSP.. Wyznam nawet, że ja nawet o tym pisałam, tylko w CTR - również uważam, że JA głupio postąpiłam pisząc takie bzdety.

Pozdrawiam <3
~Marta <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz