sobota, 18 października 2014

Podziękowania + Szukanie Booniaka na cmentarzu - Halloween'owa zabawa na MSP? ;o

Cześć! ;33

Na początek chciałabym podziękować Gosi (Dianie Morgans) za prezent - rzęsy ;**




Dziękuję ;33 Rzęsy były elementem mojego stroju użytkownika MovieStarPlanet - także bardzo Ci dziękuję ;**
___________________

Teraz przejdźmy do drugiego tematu posta.
Od modów pojawił się temat na Forum.




Misja ratunkowa Boonie na cmentarzu z dynią? Coś mi tutaj nie halo... Niby gdzie ja mam na MSP łazić po cmentarzach? XD A może pojawi się nowy Chatroom - Cmentarz? Żarty żartami, na pewno cmentarza na MSP nie będzie (pomyślałam teraz o cmentarzu dla wszystkich Deleted User, czyli usuniętych użytkownikach) XD To przecież o Boonie, który zgubił się na cmentarzu i coś tam z dynią XD

Także nie martwcie się, jeśli chodzi o dynię - na pewno się znajdzie ;D

Pozdrawiam <33
~Marta <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz