sobota, 25 października 2014

Zmiany+Kolejna historia z rakiem? ;-;

Cześć! ;33

Na wstępie napiszę, że na blogu są zmiany :)
Zmieniłam:
-tło do gadżetów;
-kolor ramki do obrazów;
-tą popularną czcionkę, tylko, że na datę;
-tło napisu nagłówka;
-kolor linków do gadżetów;
-czcionkę, przy niektórych gadżetach (czy jak tam to nazwę).

Teraz przejdźmy do głównego tematu posta.

Zobaczyłam na Forum pewnego posta:


Twierdzi, że jakaś moviestar udaje, że ma raka (Rak - śmiertelna choroba).
Raczej uważam, że to tylko żarty, bo po co miałaby o tym pisać w Internecie, jak w nim/na nim (nieważne xd) krążą miliardy ludzi? Raczej zachowałaby tą informację dla siebie.

Postanowiłam wyszukać tą MovieStar (nie tą, co pisała ten temat, tylko tą, co rzekomo ma raka):

Pisze:

,,Nie było mnie, bo byłam w szpitalu :(".

Jeżeli napisała, że jest w szpitalu, to na bank informacja się sprawdza (tej dziewczyny, co pisała na forum). Jednak może ta dziewczyna źle zrozumiała i ta co ,,ma raka" była pewnie w szpitalu bo np. złamała nogę, rękę czy coś takiego. Nie chciało mi się klikać na jej profil, bo to raczej strata czasu. Sami zobaczcie, jeśli się Wam chce XD

Pozdrawiam <33
~Marta <33

1 komentarz:

  1. Sory, źle ujęłam ,,Zastanawia się" zamiast ,,Twierdzi, że udaje (...)".

    OdpowiedzUsuń