piątek, 24 października 2014

Stare oczy - użytkownik z nimi od października.

Cześć! ;33

Dzisiaj napiszę o czymś bardzo dziwnym...
Jedna użytkowniczka posiada stare oczy (Stare oczy - oczy nieruszające się, ze starej Kliniki Piękna) i jest od października tego roku O.o
A przecież nowa Klinika Piękna doszła wcześniej.


Koleżanka mi o niej powiedziała... Taka jedna dziewczyna (zaznaczyłam kółkiem jej Księgę Gości) napisała, że ona ma specjalny program do (...) *nie wiadomo*.
Ja myślę, że ona zalogowała się po prostu na stare MSP (tylko pytanie: jak?) albo to ma związek z unikatami w Design Studio (papieroso-ołówek XD, wąż na nogę, ognista sukienka), nie wiadomo.
Jak widzimy jest napisane (następne kółeczko): ,,Członek od października 2014; 1075 wyświetleń".
Patrzyłam na jej profil, aktualnie ma 8 LEVEL, A TYLE WYŚWIETLEŃ O.o To ja z trudem zdobyłam ponad tysiąc wyświetleń na 20 LEVEL/21 LEVEL A ONA W ÓSMY? O.O I to jeszcze w niecałego miecha? XD

Z bloga Laurennn (the-laurennn-on-msp.blogspot.com; PS.: Polecam jej bloga ;)) dowiedziałam się, że ona posiada animkę ze ŚRODKOWYM PALCEM, KTÓRA ZOSTAŁA WYCOFANA I NIE MOGŁAM JEJ NIGDY KUPIĆ ZA ŻADNE SKARBY a ona ją ma O.o

Taką animkę posiadała jedna dziewczyna z innego MSP (chyba Niemieckie, Szwedzkie, nie mam pojęcia).
Zazdro. jej starych oczu, tej dziewczynie (l) Chciałabym stare oczy, ale nie ma :(
Cóż, nie użalajmy się tylko pomyślmy - może to mod?

Ta tajemnica zostanie chyba zagadką na zawsze...

Pozdrawiam <33
~Marta <33

3 komentarze:

  1. Cóż, mam tą dziewczynę w znay. Nie podam loginu, bo nie chce żeby ludzie ją zasypywali pytaniami i spamami. Ona używa programów hackerskich, z tąd te oczy, usta i animka. Ona też nigdy nie była vip, a aktualnie ma 13 lvl :3 Tyle mogę powiedzieć :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakaś bloggerka ma taki, więc być może...

    OdpowiedzUsuń
  3. Użyła programu ,,Charles'' Wiem jak ona to robi : Ma znaj z tymi oczami... Otwiera charlesa i coś tam zmienia i gotowe!

    OdpowiedzUsuń