niedziela, 26 października 2014

Dlaczego nie odpisuję czasami na wiadomości? - wyjaśnienia.

Cześć!

Niektóre osoby czasami do mnie piszą, a ja nie odpisuję. Nie robię tego złośliwie. Podam kilka powodów,
dlaczego nie odpisuję.

-Mam problem z pocztą - czyli nie widzę wiadomości. Tylko gdy otwieram większą pocztę (co mi się często nie zdarza, bo MSP nie jest od patrzenia w pocztę XD) albo lognę się (ja będę to robiła tyle razy, to może mi się zrobić tyle błędów z MSP *raz tak miałam*, że wcale się nie zaloguję).
-Piszą do mnie miliony osób... Odkąd mam CELEB. dużo osób do mnie pisze, często z prośbą ,,Dasz pozdro/prezent?" i muszę na to odpisywać, bo byłoby to niegrzeczne, jeśli nawet widzę wiadomości. Wystarczy, że piszę z jedną osobą lub z dwoma. Ale ja kiedyś pisałam z CZTEREMA osobami O.o Powodowało to lagi... Oczywiście możecie do mnie pisać :), ale chodzi mi tylko o osoby, które pytają mnie o pozdro, wymianę, prezent i takie tam...
-Mam za dużo znaj. Online. Gdy mam zapełniony cały pasek znajomych, to ciężko mi odgadnąć, czy ktoś do mnie pisze, bo przecież wszystkich nie widzę, prawda?

Mam nadzieję, że nikt już nie będzie się na mnie gniewał :) W punkcie II chodziło mi tylko *jeszcze raz przypominam* o osoby, które są natrętne o pozdra - raz czy dwa można zapytać :)
Jeżeli Twoja sprawa jest super ważna, to napisz mi do Księgi Gości, żebym odpisała, np. ,,Odpiszesz?" i takie inne formy XDD

Pozdrawiam <33
~Marta <33

1 komentarz: